March 9, 2014

O oferta ce nu poate fi refuzata: traficul de incredere, MEP-ul Capsali

"Eu nu mă prezint altfel decât aşa cum sunt, nu mi-am făcut un plan anume de a câştiga oamenii. Cei care mă cunosc nu au nevoie de un captatio benevolentiae." (Iulian Capsali)

Nici n-a ajuns europarlamentar, ca minte de stinge. Oamenii sunt bombardati de cereri ultimative pentru a-l vota. Preoti si preotese trimit email-uri peste email-uri somand lumea sa-i dea votul.Cum sa refuzi un preot mai ales cand se sugereaza ca un refuz este un atac la ortodoxie? Dintr-o revista serioasa, Familia Ortodoxa a ajuns instrument de propaganda electorala. Victor Roncea si Razboiintrucuvant nu mai termina cu "recomandarile" Ii doresc sa ajunga cat mai curand parlamentar, sa se termine odata tot balciul asta.. (Ovidiu Hurduzeu)
De acord cu evaluarea lui Ovidiu Hurduzeu Personal gasesc oarecum amuzant traficul de incredere + tactica lui 'va acoperim cu orice' - de la insistentele apeluluri la "unitate duhovniceasca" (bineinteles in jurul numitului candidat) emise de multe ori de slujitori ai Bisericii (intr-adevar, cine poate sa zica nu unui astfel de 'con' elaborat?...) la cenzura micilor vigilenti care elimina (insotind actele de cenzura cu dojeni formulate in termeni duhovnicesti/administrativi) orice opinie contrara. E totusi un bun antrenament pentru viata de politician (induhovnicit :-) )