October 23, 2014

Monstruozitatea cruzimii impotriva animalelor - cazul catelusei Karma, salvata si acum in cautare de o familie...


Catelusa salvata de la moarte de Asoc.LOVE_AND_LIFE_4_ANIMALS din Targu Mures, are 8 luni, este cuminte si afectuoasa! Vaccinata, deparazitata intern si extern, castrata si microcipata! Cine vrea sa o adopte pe Karma sa sune la 0758 - 35.85.95.

Descrierea albumului: "ATENTIE IMAGINILE SUNT EXTREM DE SOCANTE! Asemenea caz nu am avut, aproape ca i-a cazut capul. I s-a cusut capul inapoi :-(((. Dupa ce am terminat colecta de hrana si targul de adoptii am mers sa-i ducem pe cei 4 latraciosi. Doris a intrat intr-o hala, a latrat neincetat. Le-am curatat tarcul, ea nu a iesit din hala. Agitatie si in randul celor 2 caini Yaki si Biju. Am spus in sinea mea sigur a gasit un arici sau latra la vreo pisica. Hala era inchisa cu lacat, in perete era o gaura pe unde a intrat Doris. Pur si simplu a latrat la amaraciune pana a scos-o din hala. Parca semnaliza pericolul. Nu s-a lasat pana nu a iesit din hala cu puiul de catel. La un moment dat vine Anamaria si spune ca este un caine cu o sarma si un lemn legat la gat. Se vedea sangele. Cum statea sarma pe gat nu i s-a vazut ditamai rana. Am sunat de urgenta la cabinet, dl.dr. Borka Levente mi-a spus ca la ora 21 sa fiu la cabinet. Am ajuns la cabinet, cand i s-a scos sarma, de-abia ca-si mai tinea capul amaraciunea. Dupa cum vedeti in poza. M-am ingrozit. Ma intrebam cine a facut asta si pana unde duce imaginatia unora? Daca nu o scotea Doris (catelusa) de acolo pur si simplu plecam fara sa stiu de aceasta amaraciune. Mai avea zile de trait. Pur si simplu i s-a cusut capul. Era taiata in doua traheea. Multumiri d-lui dr. Borka Levente, duminica la ora 21 avea servicii de urgenta la cabinet. Starea catelusei este stabila, pana isi revine este adapostita temporar. Va rog distribuiti cazul ei ca cineva sa o adopte pt ca are mare nevoie de o casa si o stapana. Desi bugetul scartaie rau de tot, ma angajez sa o dau spre adoptie deparazitata, vaccinata si sterilizata, dar sa-si revina complet ! Multumesc ♥ "


Image sources - top, bottom

VIDEO - MARTIE 2014

CLIP 1
https://www.facebook.com/photo.php?v=746647588686505&set=vb.510898892261377&type=2&theater
CLIP 2
https://www.facebook.com/photo.php?v=746646438686620&set=vb.510898892261377&type=2&theater







FOTOGRAFIA ACTUALA