March 11, 2015

DEJA VU. Abuzul animalelor in Romania, caini ucisi, sfidarea legii privind animalele fara stapan (atentie, imagini cu un puternic conținut emotional)

VIER PFOTEN ROMANIA: "Inca o dovada a incalcarii grave a legii privind animalele fara stapan. inca o dovada clara si rusinoasa ca Romania este tara cu legi care nu se respecta. Tara legilor doar pe hartie. Astazi, 10 martie 2015, in urma unor informatii privind existenta unor cadavre de caini, aruncate pe camp, in Comuna Clinceni, ne-am deplasat la fata locului, unde am constatat ca informatia este reala. La fata locului am descoperit caini morti si indesati in saci de gunoi." 
Sursa imaginii: Vier Pfoten Romania, Album - Caini Morti



ENG: "Today, March 10, the FOUR PAWS Romania team witnessed evidence of another mass cull of stray dogs in Romania. On a field near the city of Clinceni, we discovered several dog corpses, being killed brutally. This is another serious violation of the law on stray animals and proof that, although the killing law has been repealed since June 20, 2014, some people are not complying".

Un comentariu foarte pertinent: "Vorbim, postam, ne zbatem ca pestele pe uscat de 1 an si 1/2 si care sunt rezultatele? ZERO! Pe cand o actiune serioasa, in instante, impotriva unor autoritati care isi bat joc de oameni si animale, de legi si respectarea lor???? Cand??? Personal, sunt afectat si voi ramane afectat pe toata viata de ceea ce se intampla in tara, in Romania cu cainii si cei care au grija lor. Cine imi va plati mie daunele morale, emotionale pe care le-am suferit si care vor ramane cat voi trai?" (G. R.)